Artykuły
Znaczenie bazy danych klientów
Gdy wszystko idzie po naszej myśli, możemy niechcący zapomnieć o tym, jak istotne jest zabezpieczanie się na przyszłość, gdy niespodziewane wydarzenia mogą nam pokrzyżować dotychczasową stabilność. Działając na rynku możemy mieć dużą ilość zaufanych klientów, którzy...
czytaj dalejSzkolenia dla działu obsługi klienta – potrzebne od zaraz!
Do napisania poniższego artykułu skłoniła mnie moja wycieczka do osiedlowego sklepu jednej ze znanej sieci oferującej szeroki asortyment począwszy od nabiału, poprzez farby dla dzieci a skończywszy na chemii. Wydawałoby się zatem, nic dodać nic ująć, tylko kupować!...
czytaj dalejRelacje z klientem
Każdy zakupiony przez nas produkt cechuje się pewną związaną z nią korzyścią wynikającą z danych zalet. Jest to przecież powód dla którego decydujemy się wydanie pieniędzy dla wejścia w posiadanie danego przedmiotu. Gdyby dana rzecz nie posiadała poszukiwanych przez...
czytaj dalejZalety merchandisingu
Czym jest merchandising? Wchodząc do współczesnego marketu trafiamy przeważnie na półki pełne wszelkiego rodzaju asortymentu. Podzielone na sektory miejsca wystawowe ułatwiają orientację, lecz firmy oferujące swoją ofertę często posiadają takie same lub zbliżone...
czytaj dalejRola emocji w sprzedaży
Zaspokajanie swoich potrzeb to integralna część ludzkiego życia. Każdy z nas posiada różne potrzeby. Dzięki rozwojowi współczesnych społeczeństw możliwe jest bezproblemowe zaspokajanie większości z nich, zwłaszcza podstawowych. W tym procesie powstają nowe,...
czytaj dalejWażne aspekty marketingu internetowego
Prowadząc własną stronę internetową naszej firmy przychodzi czas, kiedy decydujemy się na rozpoczęcie prowadzenia listy mailingowej z adresami osób, do których później wysyłać będziemy wiadomości na osobistą skrzynkę pocztową z najnowszymi ofertami i promocjami. Im...
czytaj dalejZnaczenie bazy danych klientów
Gdy wszystko idzie po naszej myśli, możemy niechcący zapomnieć o tym, jak istotne jest zabezpieczanie się na przyszłość, gdy niespodziewane wydarzenia mogą nam pokrzyżować dotychczasową stabilność. Działając na rynku możemy mieć dużą ilość zaufanych klientów, którzy...
czytaj dalejSzkolenia dla działu obsługi klienta – potrzebne od zaraz!
Do napisania poniższego artykułu skłoniła mnie moja wycieczka do osiedlowego sklepu jednej ze znanej sieci oferującej szeroki asortyment począwszy od nabiału, poprzez farby dla dzieci a skończywszy na chemii. Wydawałoby się zatem, nic dodać nic ująć, tylko kupować!...
czytaj dalejRelacje z klientem
Każdy zakupiony przez nas produkt cechuje się pewną związaną z nią korzyścią wynikającą z danych zalet. Jest to przecież powód dla którego decydujemy się wydanie pieniędzy dla wejścia w posiadanie danego przedmiotu. Gdyby dana rzecz nie posiadała poszukiwanych przez...
czytaj dalejZalety merchandisingu
Czym jest merchandising? Wchodząc do współczesnego marketu trafiamy przeważnie na półki pełne wszelkiego rodzaju asortymentu. Podzielone na sektory miejsca wystawowe ułatwiają orientację, lecz firmy oferujące swoją ofertę często posiadają takie same lub zbliżone...
czytaj dalejRola emocji w sprzedaży
Zaspokajanie swoich potrzeb to integralna część ludzkiego życia. Każdy z nas posiada różne potrzeby. Dzięki rozwojowi współczesnych społeczeństw możliwe jest bezproblemowe zaspokajanie większości z nich, zwłaszcza podstawowych. W tym procesie powstają nowe,...
czytaj dalejWażne aspekty marketingu internetowego
Prowadząc własną stronę internetową naszej firmy przychodzi czas, kiedy decydujemy się na rozpoczęcie prowadzenia listy mailingowej z adresami osób, do których później wysyłać będziemy wiadomości na osobistą skrzynkę pocztową z najnowszymi ofertami i promocjami. Im...
czytaj dalej
Najnowsze komentarze